Kalite Politikamız
Kalite Yönetim Sistemimizin amacı; müşteri odaklı bir yaklaşım ile hizmet kalitemizi sürekli iyileştirmek, paydaşlarımızın ihtiyaç ve beklentilerine cevap vermek ve topluma, çevreye ve çalışma arkadaşlarımıza karşı olan sorumluluklarımızı yerine getirmektir. Bu kapsamda temel yaklaşımlarımız aşağıdaki şekilde olacaktır.
- Kaliteli ürün ve hizmet sunarak müşteri odaklı bir yaklaşım sergilemek ve bu yaklaşımı sürekli
olarak geliştirmek. - Ürün ve hizmet sunumunda öncelik olarak müşteri ihtiyaç ve beklentilerine cevap vererek
müşteri memnuniyetini sağlamak, kalıcı hale getirmek ve geliştirmek. - Müşteri şikayeti oluşması durumunda, objektif bir yaklaşımla şikayeti gidermek için hızlı
şekilde çözüm üreterek müşteri memnuniyetsizliğini ortadan kaldırmak. - Tüm faaliyet alanlarımızda Kalite Yönetim Sisteminin prensiplerini ve şartlarını eksiksiz bir
biçimde gerçekleştirmek ve etkinliğinin sürekli iyileştirilmesini sağlamak. - En önemli değerimizin insan kaynağı olduğu bilinciyle, yetkinliği yüksek bir ekip ile çalışarak ve
çalışanlarına sürekli yatırım yaparak çalışan kalitesini ve memnuniyetini en üst seviyede
tutmak. - Tüm faaliyetlerimizde insan ve çevre faktörlerini esas alarak iş sağlığı ve güvenliği mevzuatı
ve prensiplerine uymak ve tüm çalışanlarımız tarafından benimsenmesini sağlamak. - Tüm süreçlerimizde çevreyi koruyucu faaliyetleri tercih etmek ve sera gazı salınım miktarlarını
düşürecek süreçler işletmek. - Kirliliğin önlenmesi, çevrenin korunması için sürdürülebilir kaynak kullanımını sağlamak, enerji
ve doğal kaynakları verimli kullanmak. - Gıda güvenliği tehlikelerini tespit etmek, koruyucu önlemler alarak gıda güvenliğini sağlamak,
- Gıda güvenliği kapsamındaki tüm süreçlerimizde gıda kodeksi ve gıda güvenliği ile ilgili tüm
yasal şartlara uymak ve ilgili mevzuatın dışında herhangi bir işlem yapmamak. - Gelişen teknolojiden faydalanarak sürekli daha sağlıklı ürünler üretmek için sürekliliği mümkün
kılan gıda güvenliği hedefleri koymak, bu hedefleri sürekli gözden geçirmek ve yenilemek. - Ürün ve hizmetlerimizin yasal mevzuat şartları ile birlikte müşteri ihtiyaç ve beklentilerine
uygunluğunu sağlamak ve sürekliliğini temin etmek.